niedziela, 4 marca 2012

Biedronka - Być kobietą


Dzisiaj trochę bardziej rozbudowana notka, bo parę dni nie pisałam :)
Na jednym z blogów wyczytałam o akcji "Być kobietą" w Biedronkach, czyli o paru ciekawych kosmetykowych promocjach. Tutaj macie ulotkę z pełną ofertą, która trwa od 29.02 do 13.03.2012, jeśli nie podano przy którymś kosmetyku inaczej: http://gazetka.biedronka.pl/g8,byc_kobieta.html



Osobiście chciałam dostać maseczki Dermo Minerały za 3,99zł, które mnie zaciekawiły i zestaw Eveline - puder, tusz i odżywka do paznokci, akurat ta 8 w 1, którą mam na swojej Wish List. Na miejscu maseczek nie znalazłam, na szczęście zestawy były i to 2 warianty, drugi zawierał podkład, kredkę i tusz. Zastanawiałam się jeszcze nad żelami pod prysznic Apart i masłami do ciały BeBeauty Spa, kręcą mnie takie egzotyczne serie. Uznałam jednak, że mam jeszcze czym się myć i smarować :D, więc uznałam, że zapasów robić nie będę.

 Koszt takiego zestawu to 19,99zł, myślę że to bardzo fajna promocja. Niedawno kupiłam sobie nowy tusz z Maybelline (właśnie, muszę Wam go pokazać), który wiele z Was pewnie już zna - Volum' Express One by One. Jest genialny :)) Ale o tym w innej notce.

Puder otworzyłam jedynie dla sprawdzenia koloru, tak samo maskarę, bo byłam ciekawa szczoteczki. Akurat ten zapas przyda mi się, jak będę u TŻa.

No i najważniejsze, odżywka. Tyle się naczytałam zachwytów nad nią, że też muszę spróbować. Pomalowałam nią paznokcie dzisiaj, moje pierwsze wrażenia? Już jedna wartswa sprawia, że paznokcie są twardsze. Zapewne ma to chronić przed złamaniem i uszkodzeniami mechanicznymi na co dzień. Moje paznokcie jednak potrzebują dłuższej kuracji i wtedy stwierdzę, czy to był dobry wybór. Na razie mam na koncie już jeden złamany paznokieć z tą odżywką... podczas składania swetra :D
To niestety wina mojej płytki osłabionej przez metalowy pilnik. Kolejna pozycja na Wish List ... szklany pilnik. Czy znacie dobre, nie kosmicznie drogie szklane pilniki? Nie chcę tych z naklejaną warstwą ścierną, miałam już taki i nie polecam. Kosztował poniżej 10zł i stwierdzam, że to badziew i jeśli już naprawdę szkoda nam kasy, to 100 razy lepiej kupić pilnik papierowy. Te tanie "cuda" szybko się ścierają i nadają się do wyrzucenia.

UWAGA, UWAGA! PRZERWA NA REKLAMĘ!
PRZYPOMINAM O ROZDANIU :)) (LINK)
Nowe nagrody - z ZSK!
A na koniec trochę fotek dla tych, które lubią oglądać, tak jak ja :))

Skład kosmetyków z zestawu:

Tak zapakowane są nasze kosmetyki po wyjęciu z kartonika. BARDZO mi się to podoba, ostatnio byłam w Naturze i chociaż zawsze sprawdzam, to tym razem jakoś nie pomyślałam i kupiłam co? oczywiście otwierany peeling. Kojarzycie na pewno te słoiczki z Farmony itp, które mają w środku "sreberko" dla ochrony. Na szczęście moje sreberko było tylko troszkę oderwane, ktoś zapewne sprawdzał zapach. Jednak kosmetyk otwierany, a data leci... Trochę się w domu zdenerwowałam, w sumie bardziej na siebie, że zapomniałam sprawdzić. Nie mniej jednak, tutaj mamy pewność, że wszystko jest i jest nowiutkie.

Odcień pudru to 20 Tranparent, czyli otrzymujemy puder transparentny. Jeszcze nie jestem pewna czy na pewno zostawię go dla siebie, dlatego nie używałam go do twarzy, chociaż skład wydaje mi się w miarę przyjazny. Opakowanie jest eleganckie, czarno-złote, tam gdzie je otwieramy, jest grubsze (chodzi mi o to, że kształt nie jest zupełnie płaski), nie ma przycisków itp., podoba mi się, nie powinno też stwarzać "problemów wychowawczych" noszone w torebce :) W środku mamy  białą gąbeczkę, dość miłą w dotyku i okrągłe lusterko, nawet wygodne. Kolorek ja widać na zdjęciu, myślę ze nie powinien bielić, jest taki neutralny. No i tłoczony wzorek też jest ciekawy, jak na tę cenę puder sprawia świetne wrażenie, nie wiem niestety, jak jest z działaniem. Może jednak go przetestuję w niedalekiej przyszłości :)


Maskara również w złotym opakowaniu, z delikatnymi wzorkami - napisy "Eve", sprawiają wrażenie bąbelków :) Opisany dobrze, na naklejce wszystkie info włącznie ze składem. Zaskoczyła mnie szczoteczka, która jak większość na obecnym rynku jest silikonowa i giętka, jest jednak przedzielona na dwie części - z krótkimi i długimi włoskami. Łatwo wywnioskować, że długie włoski służą do "wyciągania" rzęs, mocniejszego podkreślania, a krótkie do tzw. zakamarków lub po prostu do dolnych rzęs. Zastosowanie zapewne dowolne, bo producent chyba nigdzie go nie określa :) Oczywiście nie wiem, jak maluje, ale w najbliższym czasie tak samo jak puder, zdecyduję się przetestować i maskarę...



Na deser moje biedne paznokcie pokryte 1 warstwą odżywki. Co chwilę któryś mi się łamie, stąd te różnice w długości. Na zdjęciu w sumie tak najgorzej nie wyglądają, ale ogólnie są osłabione i łatwo się rozdwajają. Do tego są trochę odbarwione od lakierów, chociaż staram się używać bazy. Od dzisiaj rozpoczynam więc kurację, zgodnie ze schematem:
Stosowanie:
Odżywkę nakładamy codziennie po jednej warstwie przez 4 dni, po czym ją zmywamy. No i zaczynamy od początku. Preparat zawiera 2% formaldehyd, więc należy za każdym razem zabezpieczać skórki oliwką lub tłustym kremem.
Producent obiecuje efekty po 10 dniach, więc zobaczymy. Cieszy mnie to, bo nie lubię długo czekać :P Jeśli będzie faktycznie lepiej, to będę kontynuować :) Co do ochrony skórek, to raczej o niej zapominam i będę zapominać, no cóż, pewnie lepiej się nie przyznawać, ale naprawdę nie chce mi się aż tak bawić.


A Wy? Używałyście już któregoś z tych produktów? Macie swoje opinie?

PRZYPOMINAM O ROZDANIU :)) (LINK)
Nowe nagrody - z ZSK!

2 komentarze:

theMonique pisze...

widzę, że mamy dużo wspólnego :) też mam:
1. słabe paznokcie i po kilku zmianach koloru muszę to odpokutować paroma miesiącami leczenia rozdwojeń;
2. urodziny 30.03 ;)

pieknaodzawsze pisze...

No patrz! szczególnie te urodziny :D

Prześlij komentarz

Na ewentualne pytania odpowiadam w poście, w którym je zadano :) Dziękuję za każdy komentarz, lubię je czytać i widzieć Wasze zainteresowanie.
Poza tym...
"Za każdym nickiem kryje się imię, za imieniem kryje się człowiek, a za każdym człowiekiem - uczucia. Szanujmy się nawzajem w sieci"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...