środa, 28 marca 2012

Mały zastój...

Wybaczcie za przerwę w pisaniu, ale ostatnio nie miałam jakoś weny, ochoty na pisanie... Troszkę się działo u mnie na uczelni, ale na szczęście ze wszystkim jestem do przodu, czekam już tylko na wyniki z ostatniego przedmiotu i jak na razie na horyzoncie już tylko sesja :) Albo i aż :P

Tak przeglądam sobie fotki na dysku i sporo rzeczy jeszcze nie wstawiłam na bloga, kurczę. Postaram się to nadrobić i trochę zapełnić ostatnią pustkę. Jednym z powodów jest to, że nie lubię pisać "na odwal", tak aby po prostu było i tyle. Sporo czasu poświęcam każdej notce, poprawiam, ustawiam, jeszcze po opublikowaniu parę razy nanoszę poprawki, bo coś mi się nie spodoba. Dlatego piszę rzadziej, ale mam nadzieję, że efektem jest lepsza treść :)

Zaraz postaram się skrobnąć coś ciekawego.

PS. Niestety "trochę" straciłam motywację do ćwiczeń ostatnio, możliwe, że niektórzy to zauważyli (brak wpisów ćwiczeniowych), ale postaram się to zmienić i znowu wziąć się za siebie, obiecuję. Szkoda byłoby mi stracić efekty, bo faktycznie są!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na ewentualne pytania odpowiadam w poście, w którym je zadano :) Dziękuję za każdy komentarz, lubię je czytać i widzieć Wasze zainteresowanie.
Poza tym...
"Za każdym nickiem kryje się imię, za imieniem kryje się człowiek, a za każdym człowiekiem - uczucia. Szanujmy się nawzajem w sieci"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...