środa, 21 marca 2012

Dla wielbicielek paletek Sleek

Żeby wieść rozeszła się wśród nas szybciej, również wstawię tę informację (wyczytane na blogu Lakierowy Zawrót Głowy).

Mianowicie, na stronie kosmetykomania.pl podobno dostaniemy wszystkie limitki ze Sleeka, jak również wiele innych, ciekawych kosmetyków, nie tylko kolorowych :) Ja od dawna zastanawiam się nad paletką Oh So Special, bo to są "moje" kolory... Śliczne brązy, beże, ach! Na razie chyba jednak się nie skuszę, bo nie są mi te cienie aż tak bardzo potrzebne.



A Wy próbowaliście już Sleeka? Które paletki są Waszymi ulubionymi? 
Pozdrawiam :*

1 komentarz:

Immenseness pisze...

ja planuję zakup palety Oh So Special na początek :)
kurcze nie wiem czemu nie wyświetla mi Twojego bloga w czytelni :(

Prześlij komentarz

Na ewentualne pytania odpowiadam w poście, w którym je zadano :) Dziękuję za każdy komentarz, lubię je czytać i widzieć Wasze zainteresowanie.
Poza tym...
"Za każdym nickiem kryje się imię, za imieniem kryje się człowiek, a za każdym człowiekiem - uczucia. Szanujmy się nawzajem w sieci"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...