czwartek, 8 marca 2012

Dzień Kobiet :)) & Dzień 5/30

Ćwiczenia na dziś zaliczone!

Dzisiaj Dzień Kobiet, więc dla wszystkich czytelniczek najlepsze życzenia... Abyście zawsze czuły się dobrze w swojej skórze i kochały siebie, bo to jest najważniejsze. Jeśli lubisz siebie w całości, cały świat to zauważy :* Dzisiaj cała Warszawa w tulipanach... Mojego TŻa nie ma w mieście, musiałam sama sprawić sobie drobny prezent, bo nie byłabym sobą :P Odwiedziłam Rossmana (nie robiłam zdjęć, bo teraz jest słabe światło i niestety wychodzą kiepsko):

Kupiłam pomadkę Alterra z rumiankiem, ma super skład! Nie rozumiem powszechnego zachwytu nad Carmex'em, składy są kiepskie, a cena to 8,49 w Rossmanie. Za parę złotych mniej mamy naturalne składniki, a nie Benzophenone-3, wazelina, parafina, i inne zapychacze, których nie pamiętam, bo szybko odłożyłam opakowanie z powrotem na półkę. Za co tu płacić, ja się pytam? I w jaki sposób taki produkt ma nam wyleczyć popękane usta?


Kolejna jest maseczka tołpa. Mam balsam na rozstępy, o którym wspominałam wcześniej i chociaż z rozstępami nie robi chyba nic (nie liczyłam na to, chociaż tani nie był... no, może trochę liczyłam :P), ale świetnie nawilża, dlatego coraz bardziej lubię tę firmę, a przynajmniej jestem jej bardzo ciekawa. Maseczka 4 w 1, ściągająca (ale nie ściągana typu peel-off, żeby nikt się nie pomylił).

Na koniec maseczka karotenowa. Nie jest jakaś super bogata, ale co do maseczek, to nie jestem zbyt wymagająca. Poza tym nie ma co popadać w skrajności z tymi składami, bo w końcu niewiele by mi w sklepach zostało :P Poza tym od prawdziwego dbania o buźkę mam sera i kremy, maska przynajmniej dla mnie bardziej służy jako relaksujący zabieg, poprawiający humor ;)

Jutro zaliczenie, więc niestety znowu kończę, nie pisząc w sumie nic sensownego. Kawka, coś na ząb i do nauki!!! :(

Oto moja kolacja na dziś - serek wiejski + banany. Pychota, polecam. Naprawdę dużo energii przyda się po treningu, na długi wieczór z podstawami pielęgniarstwa... Trzymajcie się :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na ewentualne pytania odpowiadam w poście, w którym je zadano :) Dziękuję za każdy komentarz, lubię je czytać i widzieć Wasze zainteresowanie.
Poza tym...
"Za każdym nickiem kryje się imię, za imieniem kryje się człowiek, a za każdym człowiekiem - uczucia. Szanujmy się nawzajem w sieci"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...