poniedziałek, 12 marca 2012

Ostatnie zakupy - post zbiorowy

Jak to na wielu blogach urodowych się dzieje, tak i u mnie pojawi się post zakupowy (specjalnie nie używam słowa "haul", bo nie lubię tej mody, jakoś drażni mnie to określenie. Trochę to wygląda jak chwalenie się tym, co się kupiło, ale nie o to tu chodzi (przynajmniej mi :P). Ja osobiście uwielbiam rozpakowywać paczki, oglądać zakupy po powrocie do domu, jak również oglądać to samo na innych blogach. Lubię cieszyć oczy i tyle :) Jeśli nie przepadasz za tego typu postami, to zaraz po tym mam zamiar zmajstrować jakąś recenzję, więc po prostu przewiń dalej ;)

Moje zakupy pochodzą z ostatniego tygodnia i czekają oczywiście na swoją kolej na blogu, ale pokazuję je Wam, bo może jesteście czymś szczególnie zainteresowani i chcielibyście o czymś przeczytać w pierwszej kolejności :)

1. Alterra pomadka rumiankowa - również bardzo mi się podoba, mogłaby tylko lepiej pachnieć.
2. TOŁPA Maska-peeling-żel 4 w 1 - jedną już robiłam, jest świetna!
3. Dermo Minerały Trądzik - jeszcze nie testowałam.
4. Ava maseczka karotenowa - do cery wrażliwej? Nie bardzo :/
5. Marilou BIO balsam do ust - zapach nie przypomina czekolady takiej jaką sobie wyobrażałam, jeśli już to taką czekoladę z pikantną nutką i pomarańczą, typowo zimowy zapach. Jednak mniam mniam.
6. Carex żel do rąk - uwielbiam mieć czyste ręce. Studia pielęgniarskie mnie tego nauczyły :P
7. Perfecta SPA Zabieg do stóp - bardzo przyjemny i na pewno do niego wrócę.
8. Perfecta Peeling cukrowy - chyba moje trzecie opakowanie i KWC jak do tej pory w "dziedzinie" peelingów do ciała.
9. Ava Organiczny certyfikowany krem z ekstraktem ze świeżego ogórka - jedyny krem, jaki znalazłam w Naturze z NAPRAWDĘ naturalnym składem. Wszelkie "ekologiczne" masówki niech się schowają. Jak na razie nie uczulił mnie. Jest kilka wersji tego kremu, zależnie od grupy wiekowej, najniższa 20+, a najwyższa chyba 50+? Cena bardzo w porządku jak na taki skład, ok. 30zł.
10. BeBeauty (Biedronka) Zmywacz do paznokci z pompką - sam zmywacz jak to zmywacz, zmywa bardzo dobrze, zapach zmywaczowy. Jednak pompka to mój hit, uwielbiam takie rozwiązanie.
11. Essence Koronkowe naklejki na paznokcie - BARDZO mnie ciekawią, ale mam zamiar użyć ich w mani dopiero na weekend.
12. Essence Papierowy pilnik 2 in 1 - niezbyt wiem, o co chodzi z tym 2 w 1, bo nie ma żadnej informacji na ten temat, a obie strony pilnika wg mnie niewiele się różnią. Piłuje super szybko, trzeba uważać, ale tego szukałam. (w oczekiwaniu na szklany pilnik...)
13. Catrice Lakier do paznokci 060 Bloody Mary To Go - kiedy nie jestem w Naturze, muszę kupić lakier Catrice. Są śliczne, dobrze kryją i trwałość jest nawet, nawet.
14. Floslek Żel ze świetlikiem lekarskim i chabrem bławatkiem - podoba mi się, że żel można stosować nie tylko pod oczy, ale i na powieki. Do oczu zmęczonych pracą przy komputerze, więc coś dla mnie. Jak na razie podoba mi się, ale czuję mocne pieczenie po jego użyciu, czytałam o efekcie chłodzenia, a nie pieczenia i zastanawiam się czy tak ma być? Pieczenie pod okiem i nad nim, może spróbuję nałożyć go gdzieś na ciało.
15. Alterra Brzoskwiniowy krem brązujący na dzień cera mieszana i normalna - przede wszystkim dlaczego producent określa krem jako brązujący? To nieprawda, to krem TONUJĄCY. Przeczytałam o tym na wizażu, dlatego go kupiłam, żeby używać na zmianę z podkładem. Wydaje się ciemny, ale ładnie dostosowuje się do skóry i jak na krem tonujący, krycie ma niezłe.
16. Alterra Olejek antycellulitowy - jak na razie stosowałam go na włosy i ten zapach jest boski... Orzeźwiający, cytrusowy, używanie to przyjemność. Na ciało też na pewno będzie świetny, czuję to! We właściwości antycellulitowe nie wierzę, ćwiczenia i dieta owszem.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na ewentualne pytania odpowiadam w poście, w którym je zadano :) Dziękuję za każdy komentarz, lubię je czytać i widzieć Wasze zainteresowanie.
Poza tym...
"Za każdym nickiem kryje się imię, za imieniem kryje się człowiek, a za każdym człowiekiem - uczucia. Szanujmy się nawzajem w sieci"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...